Palautetta


Nyt täytyy sanoo, että vetää kyllä hiljaseks. Tän päivän kävijät on 1 869. siis ennen Inhimillistä tekijää, oli  357… Kaveripyyntöjä tulvii, ryhmään lisää jäseniä ja ennenkaikkee:

Positiivista palautetta! Kännykkä kilkattaa, fb:n seinä täyttyy pikkuhiljaa, ja inboxi tulvii viestejä. 

Mun ainoo tavote oli, että edes yhden tavottaisin, yhden vaan , joka ittensä tunnistaa ja sitäkautta sais ahaaelämyksen ja apua ja elämän. Mä täälä itkeepillitän kun oon niin kiitollinen siitä että oon ylittäny kaikki omat odotukseni. Mutta kertoo tää myös siitä, etten turhaan täällä virtuaalisessa maailmassa näitä ajatuksiani tänne blogiin tuuppaa.

Kiitos. Kiitos kaikille.

Päivi

ja ohjelmahan on katsottavissa :http://areena.yle.fi/video/1319398058465

3 responses to “Palautetta

  1. Jes! Katsoin just ohjelman uusinnan. Kylläpä olitte edustava porukka ja puhuitte täyttä asiaa 🙂

  2. Laitoin sinulle sähköpostiakin, mutta pakko kiittää sinua vielä tätäkin kautta. Itkin koko ohjelman ajan, kun tunnistin itseni puheissasi. Luulin aina, että ollakseen adhd on oltava ylivilkas, mitä minä siis en ole. Kiitos, että annoit meille muillekin toivoa.

    Kiitos!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s